Jumaat

Continent of the Ninth Online atau C9


Continent of the Ninth

Continent of the Ninth adalah tindakan fantasi 3D MMORPG yang mempunyai kawalan FPS gaya dan sistem kombo unik sama seperti yang terdapat dalam konsol permainan tradisional yang lain. Pemain memasuki dunia misteri Tampera untuk memerangi kuasa-kuasa jahat. Fight gerombolan raksasa mengancam, keadaan penjara serbuan, dan pemain pertempuran lain dalam pertempuran PvP yang sengit.


Publisher: Webzen
Playerbase: Sederhana Grafik: Tinggi Type: MMORPGKadar EXP: Sederhana PvP: duels / deathmatch / Battlegrounds Filesize: 4.7 GB
Kelebihan: Penggunaan Grafik Yang Besar Atau Tinggi. Dalam mendalam penciptaan watak.Cerita Yang Pepejal. Tindakan permainan berorientasikan.Pelbagai PvP mod.Pencerobohan dan ciri-ciri Penjajahan.FPS kawalan gaya.Soundtrack Awesome.
Cons: Jantina dikunci kelas.No. Auto berjalan kaki Sedikit keluk pembelajaran untuk kawalan. Kerajinan pilihan boleh menjadi lebih baik. Kedai barangan dan senjata terhad.

Ruangan FB Fun
C9.webzen.com

Continent of the Ninth Seal Global Trailer

Continent of the Ninth juga dikenali sebagai C9 merupakan penjara 3D berasaskan percuma-untuk-bermain MMORPG oleh Webzen. Asalnya sebuah MMO Korea, pemain memulakan perjalanan yang penuh aksi melalui Kerajaan Tampera.Tanah atau kerajaan yang aman telah digunakan oleh kehadiran yang jahat yang tidak diketahui dan maharaja mereka hilang.Pemain melangkah ke peranan wira yang ditentukan untuk menetapkan perkara yang betul. Kawanan Peperangan raksasa yang kejam menyerang desa dengan menggunakan pelbagai kemahiran dan memerangi animasi bergerak serupa dengan Dragon Nest atau Hati Rusty . Pencarian lengkap, serbuan penjara, kraf, dan huru-hara atas alasan PvP untuk membuktikan kepercayaan anda sebagai legenda. Dalam tindakan ini dibungkus pemain MMO memilih daripada empat kelas bermula yang kemudian boleh maju ke jawatan yang lebih tinggi kedudukan.

Kelas:

Fighter (M) Ini askar berani berperisai dan dilengkapi dengan pelbagai pedang. Mereka adalah kesatria mahir sentiasa bersedia untuk berperang. Kelas ini boleh maju ke Pahlawan, Guardian, atau Sarjana Blade.

Hunter (M) Notorious untuk tujuan yang tepat dan kemahiran menembak sempurna kelas ini dengan mudah boleh mengalahkan musuh mereka dari lokasi yang jauh. Ini kelebihan pada medan peperangngan menjadikan mereka edisi sempurna untuk mana-mana pihak. Mereka boleh berubah menjadi Assassin, Renjer, atau Pengakap.

Shaman (F) Ini kelas penyembuh ghaib boleh memanggil kuasa roh untuk membantu mereka dalam pertempuran.Dukun terlebih dahulu untuk Elementalist, Tao, pengkhayal atau.

Witchblade (F) Kelas ini menggabungkan kuasa sihir dengan pedang besar. Ini Ahli Sihir yang perkasa menakluk semua orang-orang yang menentang mereka dengan gabungan mantera bilah dan dahsyat. Mereka boleh maju ke Warden, Slayer, atau Nightstalker.

Tiada ulasan: