Rabu

Lukisan Ajaib Rajacenna

Rajacenna 

Rajacenna dilahirkan pada 24 Januari 1993 di Belanda. Pada usia empat tahun dia menjadi model untuk pelbagai syarikat wellknown Belanda. Kali pertama beliau di TV adalah apabila dia berusia lima tahun dalam TV tunjuk-Belanda. Selepas itu, beliau mempunyai beberapa peranan dalam sabun Belanda, filem dan siri tv."Blog Rajacenna"


Apabila dia menjangkau umur 12 tahun dia bermula sebagai penyampai di Kinderjournaal WebTV Belanda yang pertama untuk kanak-kanak,Rajacenna.Beliau juga disiarkan Kinderjournaal di televisyen tempatan. Beliau ditemubual banyak orang-orang Belanda yang terkenal malah juga orang worldfamous seperti Phil Collins, David Faustino, Ken Kercheval Dan Lorenzo Lamas."Laman Youtube Rajacenna".


Dalam musim panas 2009, dia bermula dengan lukisan potret pensil. Beliau serta-merta telah ditemui dan dihubungi oleh penerbit Amerika dengan permintaan untuk menyiarkan karyanya di 'potret pensil Amazing 2'. Buku ini mengandungi lukisan pensel potret realistik yang dicipta oleh beberapa artis yang paling berbakat di dunia. Rajacenna tidak pernah mengambil apa-apa pelajaran lukisan dan adalah seorang artis lukisan semula jadi.Laman facebook dan Twitter Rajacenna.


Menurut pakar, tiada siapa yang pada usia yang begitu muda dengan bakat untuk melukis potret yang realistik seperti dia.Sekarang dia mendapat tugasan daripada orang di seluruh dunia. Jika anda ingin melihat lebih banyak pemodelan dan tv-kerja Rajacenna , anda boleh pergi ke Belanda laman webnya http://www.rajacenna.nl Rajacenna IMDB http://www.imdb.com/name/nm1.









Semua Lukisan Diatas Adalah Hasil Kerja Tangan "Download Lagu"Rajacenna

1 ulasan:

Raz berkata...

wow! macam orang btol dah!