Isnin

Bujang Terlajak 2012 Download Free Movie

Title : Bujang Terlajak 2012
Genre : Comedy
General Release Date : 19 Januari 2012
Distributor : LineClear Motion Pictures
Cast : Fazura,Nabil,Johan,Saiful Apek,Mustafa Kamal
Director : Prof. Madya A.Razak Mohaideen
Quality :  mkv rmvb
Size : 350 Mb
Runtime : 1 Hour 25 Minutes
Country : Malaysia
Language : Malay 

Sinopsis : Bujang Telajak merupakan sebuah filem komedi arahan Prof. Madya A. Razak Mohaideen, mengisahkan tentang tiga orang rakan karib yang jatuh cinta dan bersaing antara satu sama lain untuk merebut perhatian seorang gadis. Saiful, Nabil dan Johan merupakan tiga orang ahli silap mata professional. Ketika sedang membuat rakaman penggambaran sebuah iklan, mereka telah terpesona dengan keayuan dan kecantikan model di dalam iklan tersebut iaitu Puteri (Fazura). Tiga sekawan itu mengekori Puteri sehingga mereka mengetahui bahawa Puteri merupakan seorang guru tadika dan juga model sambilan.

Bagi mengenali Puteri dengan lebih rapat, Saiful mencungkil rahsia untuk menambat hati Puteri daripada ayah Puteri yang buta, Haji Hashim. Dia diberitahu bahawa Puteri ingin berkahwin dengan seorang yang kurang upaya kerana Puteri percaya bahawa dia akan mendapat cinta sejati seperti yang dialami oleh ibunya. Oleh itu, Saiful mula menyamar sebagai seorang yang buta untuk menambat hati Puteri.

Menyedari bahawa Saiful mengetahui rahsia bagi memenangi hati Puteri, Nabil dan Johan pula menyamar sebagai seorang yang pekak dan bisu untuk memikat Puteri. Sepanjang tempoh penyamaran itu, mereka menggunakan pelbagai helah untuk meraih kasih Puteri termasuk cuba menggagalkan rancangan antara satu sama lain.

Trailer - Bujang Terlajak [2012]

Download Link :
"mkv 350mb"

Tiada ulasan: