Khamis

Apple - ipad 3"HD"

Mari kita saksikan koleksi gambar khabar angin ipad 3"HD"

Dua kamera untuk FaceTime dan rakaman video HD. Cip A5 dual-core. 10-jam hayat bateri.Lebih 200 perisian ciri-ciri baru dalam IOS 5. Dan iCloud. Semua dalam satu reka bentuk yang sangat nipis, ringan. Ia menakjubkan.



Teknologi didahulukan


IPad 3 atau ipad HD,memperkenalkan reka bentuk yang inovatif. Ipad 3"HD" hanya setebal 0,34 inci dan berat hanya 1,33gram, membuatkannya selesa di tangan anda.Dan ia membuatkan melayari web, memeriksa e-mel, menonton filem dan membaca.




Giro,Pecutan Dan Kompas

Dengan terbina dalam pecutan, anda boleh memutarkan iPad secara potret atau landskap.Walaupun terbalik, dan apa sahaja yang anda tontonton, membaca, atau melihat menyesuaikan sesuai dengan paparan. Dan kini pecutan, giroskop tiga-paksi, dan kompas.Epal merasakan yang iPad kearah menuju kehadapan sepertimana ia bergerak. Jadi permainan, peta, dan aplikasi lain tahu setiap twist anda, sebaliknya, kecondongan, 360. Dan ia hanya permulaan yang lebih baik daripada sentiasa aplikasi iPad.



Pelbagai-Touch 
Semua di hujung jari anda

Dengan iPad, anda menggunakan jari untuk melakukan segala-galanya. Dan terima kasih kepada teknologi Multi-Touch, semua yang anda lakukan - melayari web, menaip e-mel, membaca buku-buku, swipe melalui gambar, dan menukar antara apps - adalah lebih mudah dan banyak yang lebih menyeronokkan.Apabila jari anda menyentuh paparan, deria mereka menggunakan medan elektrik. Maka ia serta-merta mengubah paip, swipes anda, Pinches, dan selakan ke dalam tindakan seperti hidup. 


Dual Camera

Anda akan melihat dua kamera pada iPad - satu di depan dan satu di belakang.Ia direka untuk membuat panggilan video FaceTime, dan ia bekerja bersama supaya anda boleh bercakap kepada orang kegemaran anda dan melihat mereka tersenyum dan ketawa kembali pada anda.Kamera belakang semasa panggilan video anda untuk berkongsi di mana anda berada, yang anda dengan, atau apa yang berlaku di sekeliling anda.


Paparan LED-backlit. 
Pandangannya adalah menakjubkan

iPad adalah besar, paparan skrin yang indah iaitu 9.7 inci tinggi resolusi gambar, filem, laman web, buku, dan banyak lagi. LED membuat semua backlighting yang anda lihat sangat mengkagumkan, terang dan cerah. Ia bertujuan untuk menunjuk-nunjuk segala-galanya dalam potret dan landskap, jadi dengan setiap selekoh (walaupun terbalik), paparan menyesuaikan sesuai. Kerana ia menggunakan teknologi paparan yang dipanggil IPS (pensuisan dalam-satah), ia mempunyai luas, 178 ° tontonan sudut. 



Tiada ulasan: