Sabtu

Dragon Nest Sea : New Class "Academic"

Akhirnya Game Popular Dragon Nest Sea akan memperkenalkan watak baru iaitu "Akademik" ke dalam permainan Tersebut. "Akademik" adalah watak baru berupa Seorang Gadis yang datang dari masa depan yang cuba untuk yang terbaik untuk menyelamatkan Nabi Rose dan monolit mengaktifkan Dewi Altea. Hari pendaratan bagi watak "Akademik" itu telah ditetapkan pada 24 April ini.Ini bermakna, Game Dragon Nest Sea Bakal menerima watak baru "Akademik" dalam beberapa hari lagi dan sudah pasti ini merupakan berita kegembiraan bagi peminat game Dragon Nest.


Apa yang membezakan "Akademik" daripada semua kelas semasa yang ada, adalah "Akademik" merupakan sarjana masa depan teknologi canggih dan memiliki senjata api yang dahsyat". Kelas baru ditaksir sebagai watak adalah antara yang mempunyai keupayaan untuk menggunakan meriam dan senapang gelembung, terutamanya tertumpu kepada kawasan-kesan serangan. Akademik juga boleh memanggil robot yang dipanggil Alfredo yang boleh bertindak sebagai tangki untuk mengawal perusuh kecil.


Apabila sampai ke tahap 15, kelas boleh dipertingkatkan lagi kepada sama ada Jurutera atau Alchemist sub-kelas. Bekas adalah lebih bertumpu kepada menggunakan serangan meriam khas dan memanggil itik mecha dan menara mecha, sementara yang kedua dapat membuang unsur, racun dan sihir penyembuhan.. Anda boleh mempelajari lebih lanjut mengenai Akademik dan subkelas itu Di Sini.

Dragon Nest SEA Academic Gameplay

Tiada ulasan: