Isnin

Panduan Muat Turun Dragon Nest Game


Selamat datang ke Sarang Naga! Anda untuk memasuki sebuah dunia yang hebat yang penuh dengan sihir, hairanlah, raksasa mengerikan, penjahat jahat, dan pengembaraan yang tidak pernah putus. Panduan ini akan membantu anda memuat turun permainan dan menyediakan anda dengan gambaran keseluruhan pergerakan asas permainan dan kawalan pertempuran.

Memuat turun Permainan
Sebelum anda boleh memainkan Sarang Dragon, anda akan perlu untuk memuat turun dan memasang permainan.

1. Klik pada "Play"

Klik pada "Play" untuk memulakan muat turun dan memasang proses. Jika anda telah permainan Nexon dipasang, langkau ke langkah 5. Jika download auto gagal, sila klik butang di bawah untuk memuat turun secara manual.
Cherry Credit DN (SEA)- http://dn.cherrycredits.com/

2. Muat Dragon Nest Downloader

Klik pada "Run" atau "Simpan" untuk memuat turun Dragon Nest Downloader.

3. Sahkan Destinasi Folder

Pilih lokasi pada sistem anda untuk menyelamatkan Dragon Nest Downloader. Klik "Next" untuk meneruskan.

4. Bersetuju untuk Perjanjian Lesen Pengguna Akhir

Nexon Amerika EULA tetingkap akan muncul. Klik pada "Setuju" untuk meneruskan.

5. Pasang Sarang Naga

Pilih lokasi pada sistem anda untuk memasangkan permainan dan klik pada "Install".

6. Mengesahkan Pemasangan

Mengesahkan pemasangan anda dengan klik "OK." Jika anda tidak mempunyai satu lagi permainan Nexon dipasang pada sistem anda, anda akan melihat kedua-duanya meminta.

7. Pergi ke Laman Web Sarang naga

Selepas pemasangan, kembali ke laman web Sarang naga dan klik "Main."

8. Main Sarang Naga

Apabila pelancar permainan / patcher dibuka, klik "Main."

9. Pilih Pelayan

Pilih Pelayan dan klik "Sambung." 

10. Buat Watak

Klik pada "Buat" untuk mencipta aksara yang anda ingin gunakan. Jika anda tidak pernah bermain Sarang Dragon, anda secara automatik akan diarahkan ke skrin penciptaan watak.

11. Mulakan Permainan

Pilih watak anda yang baru diwujudkan dan tekan butang "Start".

12. Buat Kata Laluan Kedua

Menggunakan papan kekunci maya yang disediakan, mewujudkan kata laluan kedua untuk keselamatan tambahan.

13. Memilih Saluran

Pilih channel dan klik "Sambung." Sila ambil perhatian mungkin terdapat hanya satu saluran dalam ujian beta.

Kawalan Permainan 
Pergerakan Kawalan


Pergerakan asas (WASD):

Tekan W untuk menggerakkan watak anda ke hadapan, S untuk bergerak ke belakang, dan Adan D untuk menembaki (bergerak kesisi) kiri dan kanan masing-masing. Ketuk Double WASD - Dodge atau Shift WASD: Menekan mana-mana kunci pergerakan dua kali berturut-turut pesat akan menyebabkan anda watak untuk melaksanakan langkah "dodge". Langkah ini adalah berbeza untuk setiap aksara, tetapi semuanya digunakan untuk bergerak pantas dalam satu arah. Bar ruang: Tekan bar ruang untuk melompat. G: G Tekan untuk segera bertaubat 180 darjah.

Kamera Kawalan

Sambil bergerak watak anda, kamera tetap dikunci di belakang dan sedikit ke kanan watak anda. Semasa pergerakan, watak anda akan berada dalam mod "Mouselook" Melangkah kiri tetikus anda dan kanan akan menghidupkan watak anda ke kiri dan kanan masing-masing manakala kamera tetap terkunci di sebalik watak anda. Menolak tetikus ke hadapan atau ke belakang akan berubah sudut kamera ke titik ke arah bumi atau langit, masing-masing.


CTRL: Ambil permainan keluar mod Mouselook dan memulihkan kursor ke skrin. Anda boleh menggunakan tetikus seperti biasa untuk menggerakkan kursor klik pada mana-mana butang antara muka roda Tetikus: Gulung roda tetikus ke hadapan dan ke belakang untuk mengezum masuk dan keluar.


Berinteraksi dengan Dunia

Manakala dalam mod Mouselook, reticle anda mensasarkan akan berubah kepada 1 [interaksi icon] apabila ia bersilang dengan sesuatu objek atau seseorang yang boleh berinteraksi dengan cara yang tidak ganas. Tekan butang kanan tetikus untuk melaksanakan interaksi. F: Tekan Funtuk mengambil item. Gunakan ini untuk mengambil harta yang jatuh dari raksasa semasa bertarung.

Pertempuran Kawalan


Tab: Tekan tab untuk masuk dan keluar mod pertempuran. Butang Tetikus Kiri: Tekan butang kiri tetikus untuk melakukan serangan asas. Pegang turun lagi sebelum melepaskan serangan asas yang lebih kuat. Butang Tetikus kanan: Tekan butang kanan tetikus untuk melakukan serangan khas. 1-0: Hotkeys. Kemahiran khas yang terikat dan diaktifkan secepat mungkin dengan menekan kekunci yang sepadan.


Tiada ulasan: