Selasa

Cristerna si Gadis Pontianak

Gambar Cristerna Sebelum Dan Selepas

Pernahkah anda terfikir untuk menjadi Pontinak?Itulah yang dilakukan Maria Jose Cristerna nama penuhnya atau lebih dikenali sebagai Perempuan pontianak di Maxico.Bunyinya mungkin pelik tapi benar, Cristerna yang kelihatan cukup sifat mengubah dirinya menjadi Pontianak yang hodoh,bagi saya la,bagi dia mungkin cukup cantik.


Cristerna telah mengubah dirinya menjadi sebagai vampire perempuan pertama di dunia,yang lengkap dengan taring dan tanduk-tanduk pada kepalanya.Dia kini dikenali di seluruh dunia sebagai Wanita Vampire Mexico. Apa yang mungkin menjadi lebih menakjubkan daripada rupanya adalah "fakta" bahawa beliau adalah seorang bekas Peguam.


Mengikut latar belakangnya, beliau adalah graduan dari UNIVA, iaitu universiti Katolik swasta di Mexico, dan mengambil jurusan undang-undang sebelum memulakan perniagaannya sendiri.Kini beliau tersenarai dalam Ripleys Believe It Or Not dimana pihak Ripleys telah merangka sebuah patung yang sama dengan bentuk fizikal Cristerna untuk di pamirkan di seluruh dunia.

Video Youtube Perempuan vampire

Tiada ulasan: