Jumaat

Albume "BELIEVE" Justin Bieber Ada Sentuhan Taylor Swifts


Penyanyi remaja popular barat "Justin Bieber" telah mendedahkan bahawa album ketiga beliau yang akan datang "Believe", akan menampilkan kerjasama dengan "Taylor Swifts".Menurut Radio FM Modal UK hasil rakaman suara daripada perbualan dengan "Justin Bieber" baru-baru ini di "Top program Big Vodafone 40" di mana "Justin Bieber" mengumumkan penyanyi dan penulis lagu pop negara akan menyertai albumnya "Believe".

"Justin Bieber" memberitahu UK Stesen Radio Capital FM bahawa album "Believe" penuh dengan kejutan dan cabaran. Ia adalah gila, saya bermakna saya menulis sebuah lagu dengan Taylor Swift, jadi seluruh album antara yang berbeza.

Dengan muzik saya, ia tidak hanya tinggal di dalam kotak, katanya apabila ditekan jika lagu itu akan mempunyai vibe negara. Segala-galanya tidak mempunyai bunyi yang sama, semuanya berbeza dan setiap lagu anda tidak akan mengharapkan lagu seterusnya berlaku.

Kelainan pada Album "Believe" antara tetamu yang hadir termasuklah Drake, Kanye West, Timbaland dan Diplo. Pada hari Isnin yang lepas, Bieber mengumumkan di Twitternya bahawa album itu juga akan termasuk duetnya dengan penyanyi Usher. "Believe" dijangka keluar pada musim panas ini.

Justin Bieber Pernah Bersama Taylor Swift Dalam Episod 'Punk'd MTV

Antara Lagu Dalam "Believe"
  1. Believe
  2. Let It Be
  3. Them Sexy Ladies Ft. LMFAO
  4. Be Alright
  5. Dance For Me Ft. Kanye West
  6. By Your Side Ft. Taylor Swift
  7. Canadian Swang Ft. Drake
  8. Your Lips Against Mine
  9. Beach Bodies Ft. Cody Simson
  10. My Belebiebers

Tiada ulasan: