Isnin

Kisah The Hunger Game


The Hunger Game merupakan sebuah filem yang mengisahkan manusia saling memburu satu sama lain. Manusia sebagai sukan. Idea-idea ini telah digambarkan di dalam buku-buku dan filem yang begitu banyak sebelum ini, sepertipermainan yang Paling Berbahaya dan Battle Royale . Namun, walaupun dengan plot cerita yang pernah  diterokai sebelum ini, trailer baru untuk The Hunger Game masih agak hebat dan akan menukarkan peminat baru.


Ramai para peminat filem ini yang mungkin bimbang tentang filem ini hanya kerana diadaptasinya daripada siri buku seorang remaja yang popular. Walau bagaimanapun, dengan memasukkan adegan romantik cheesy mungkin, buku-buku ini seolah-olah menjadi satu langkah ke arah yang berbeza yang agak lebih dewasa berbanding dengan siri buku lain remaja popular.


Permainan Kelaparan , diarahkan oleh Gary Ross ( Seabiscuit , Pleasantville ) akan memasuki pawagam pada 23 Mac, 2012.Berbanding penggoda awal, treler baru ini menunjukkan cukup banyak rakaman dan memperkenalkan kita kepada dunia futuristik yang digambarkan dalam filem itu. Bagi peminat tindakan. . . anda akan perlu menunggu sehingga treler seterusnya, kerana ini adalah cahaya pada bahagian memburu. 

The Hunger Game Trailer

Tiada ulasan: